Een grote Duitse fabrikant van geautomatiseerde melkrobots heeft haar strategie gericht op duurzaamheid en klanttevredenheid. De duurzaamheid is ingegeven door de Europese wetgeving en zorgt voor vele ongemakken bij de boer. De fabrikant creëert een maximale flexibiliteit voor de boer, verbetert het welzijn van de koeien en bevordert met haar oplossingen de duurzaamheid. Het portfolio bevat geïntegreerde oplossingen voor een efficiënte, duurzame en hoogwaardige melkproductie en veeteelt. Dit omvat automatische melk- en voersystemen. De oplossingen voor mestmanagement zorgen ervoor dat de boer een veilige opslag, toepassing en upcycling van deze belangrijke grondstof hebben.
Om deze strategie met maximale “boer”-tevredenheid af te ronden heeft men Hageman voor de operationele uitvoering van de campagne ingeschakeld. In een markt waar traditie en “doe maar gewoon” mentaliteit de boventoon voeren is dit een zeer bijzondere campagne geweest. Als resultaat hierdoor ook zeer succesvol met een respons van meer dan 20%. Dit lag twee keer boven de gehoopte verwachting. Een vervolg is dan ook niet uitgebleven.
Meer weten?
Wilt u meer weten over onze unieke services en oplossingen voor uw klanten. Wij zijn “the team behind your team”. U geniet zorgeloos van een succesvolle uitbesteding en wij voeren de regie en operatie. Neem contact met ons op voor een aangenaam gesprek en/of een rondleiding door onze organisatie. U bent van harte welkom!