Fulfilment is het uitbesteden van heel het verwerkingsproces van orders of response. Wij bieden u fulfilment-oplossingen op maat, er is geen klant hetzelfde met dezelfde wensen. Van ontvangst van orders tot het opslaan en verzenden van goederen, de retourverzending en de aftersales customer care. Tevens de bijbehorende complete data-management en de financiële administratie. Dus niet alleen de verwerking van internetwinkels (e-fulfilment) maar ook respons verwerking voor marketing en DM campagnes. Denk aan cash refunds, re-call campagnes, direct mail, POS materialen etcetera. En uiteraard voor alle markten dus B2B en B2C. Niet voor niets dat grote merken - en kleine merken die groot willen worden - kiezen voor Hageman.
Goed fulfilment is per definitie maatwerk, hoe wilt u anders onderscheid maken in de klantbeleving. Bij Hageman krijgt u een eigen team dat speciaal wordt getraind in uw producten en processen, zowel op customer care als op logistiek gebied. Uw producten worden verzonden ongeacht het kanaal waarin u het verkoopt (e-fulfilment is namelijk slechts 1 van die kanalen, waar de consument enkel prijsgericht is). Ons Customer Care Center behandelt namens u alle mogelijke vragen over uw product. Dit is dus niet gelimiteerd tot de bestelling. Het team wordt opgeleid om ook vragen zoals de werking van het product te beantwoorden. Door middel van real-time rapportages of push berichten houden we u continu op de hoogte. Ieder onderdeel is afzonderlijk naar wens van onze klant modulair af te nemen.
Als oudste fulfilment bedrijf van Nederland staan wij bekend om onze direct mail en direct marketing mogelijkheden. Fulfilment is van oudsher de voltooiing van de response van een marketingcampagne. Combineer uw pos-materiaal met een goede marketing actie en laat ons de uitvoering verzorgen, dan zult u zien dat succes verzekerd is. Correct en up-to-date databasemanagement is cruciaal voor dit succes en voor uw onderneming. Onze geavanceerde databasesoftware geeft inzicht in uw klanten, bestellingen en voorraad. We zetten deze gegevens voor u om in bruikbare informatie. Op deze manier kunt u daarna nog beter inspelen op de wensen van uw klanten en ontstaat er de gewenste iteratieve groei.
Warehousing & fulfilment zijn 2 aparte takken van sport. Ze bevatten weliswaar overlappende logistieke disciplines in de contract logistiek, maar zijn totaal verschillend. Dat is ook logisch, want de klanten die beleverd worden zijn totaal verschillend. En die klant moet in alle gevallen centraal staan. Alleen een specialist kan de connectie maken tussen deze 2 disciplines als er combinaties in mogelijk zijn in de afnemers (ongeacht dus B2B of B2C). Hageman bezit dit specialisme en is dan ook geen pure-player (zoals dat zo mooi heet in de markt). U hoeft dus niet meer om te kijken naar de verzending en retourverwerking van uw producten. Onze software maakt het mogelijk om real-time informatie op te vragen over uw voorraad en zodanig efficiënt uw inkoop te plannen. Voor alle logistieke maatwerk oplossingen bent u bij Hageman aan het juiste adres. Zelfs als u slechts consultancy hierover wenst.